2008-06-13

Habtégla százas szeggel

Akciósan vásároltam habtéglát (becseát). Az akció abban állt, hogy minden téglához két százas szeget is adott a cég. Persze, ha valaki kekeckedni akar, megkérdezheti, hogy a ráadás két szeg miért volt beleütve a téglába, és azt a választ kapná, hogy azért mert a téglából egy jó darab le volt törve, és azt szeggel rögzítették(kettő darab per tégla), hogy épnek tűnjön, s esetleg arra is gondolhat kötözködő kedvében, hogy engem átbasztak és selejt téglákat adtak el nekem, árkedvezmény nélkül. De erről szó sincs. Akció volt, minden téglához két ingyen százas szeg. Persze, szerettem volna, ha az akció teljeskörű, mert így a 40 téglából csak 15 - höz adták a bónusz szeget. A többiben nem volt szeg. persze ebből nem az következik, hogy nem volt eltörve. Volt néhány, ami két darabban érkezett. De hát végül is, építkezéskor fél téglára is szükség van. Én jártam jól. Ezúton gratulálni szeretnék az amúgy magyar tulajdonosnak és cégének, a LEMNCONFEX - nek, melynek II. lerakatától, a C. Coposu utca 4. szám alól vásároltam. Remek ötletnek tartom, szabadalmaztatni kéne. Jól is hangzik: Habtégla százas szeggel hab a tortán szeg a habon bekaphatják már a faszom hogyha hagyom s ha még egyszer ott veszek csak egy szeget is ha adnak hozzá téglát is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése