2007-03-22

„gyarlóság, asszony a neved!”

„Gyarlóság, asszony a neved!” (Shakespeare) Kedves hölgyismerősöm támogatót keres. Arra kért, érdeklődjem meg a Communitas illetékesétől, hogy az alapítvány nem támogatná-e karbantartását. Igaza van. A Communitas alapítványt 1998-ban jegyeztette be a Romániai Magyar Demokrata Szövetség. Az RMDSZ – nos, hirtelen nem is tudom, mi az RMDSZ. Érdekképviselet, persze, de utána néztem, fent említett kedves hölgyismerősöm érdekét tudná- e képviselni, úgy, hogy a Communitas neki pénzbeli támogatást nyújtson, karbantartás címszó alatt. (az, hogy valamely honatya tartaná esetleg karjában annyira ócska képzettársítás, hogy zárójelben is szégyellem leírni). Meg néztem az RMDSZ honlapján, hogy miféle érdekeket is képvisel – tudniilik, hogy hölgyismerősöm karbantartása belefér-e a szövetség elképzeléseibe. http://www.rmdsz.ro/ az a webhely, ahol az utánanézést kezdtem. Itt van egy fejezet, amely a magunkról címet viseli. Rákattintottam. Végül is, mit gondol az RMDSZ magáról. Beillesztem az itt talált leírást: felújítás folyamatban Meg fogom kérdezni a Communitas illetékesét, tudná-e támogatni kedves hölgyismerősöm karbantartását. „Gyarlóság, asszony a neved!”

1 megjegyzés:

  1. Megkérdeztem a Communitas illetékesét. Idézem a választ: MEG KELL PÁJÁZNI!!!

    Szerintem korrekt válasz.

    VálaszTörlés