2008-01-10

nemdohányzó

Rutinos leszokó lettem. Másodszor szoktam le a dohányzásról. Könnyen ment. Remélem most már végérvényesen abbahagytam. Láttam a tv-ben a nyanyaországiaknál egy vén szivart (sic) aki azt magyarázta, hogy nem azért kell betiltani a kocsmában az dohányzást, hogy a vendégek egészségét védjék, hanem, hogy az ott dolgozók tüdejét kíméljék. Hozzátette, hogy az európaibb országok tapasztalata szerint, azokban a kocsmákban ahol betiltják a dohányzást előbb csökken, de aztán megnő a vendégek száma, mert oda kezdenek járni a nemdohányzók. Egyre ritkábban járok kocsmába, de szerintem megérne egy körkérdést a Krajci meg a Bulgisz környékén, hogy mifelénk ez hogy is lenne, ki a fene menne hova? Nna. Kocsmába lehessen dohányozni! Akkor is ha én már leszoktam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése